Jávorszky Lilla (2020) Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Jávorszky Lilla- PQ4PEU - szakdolgozat.pdf Download (906kB) | Előnézet |
PDF
img20200612_13142670.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (33kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a szakmai gyakorlati helyemet vettem alapul ami, egy igazán nívós és a magyar lappiacon egyedülállónak számító lifestyle magazinnál a PS Magazinnál tölthettem. Nem csak a PS Magazin csapatát, de a PS Creative Agency csapatának is tagja lehettem, így lehetőségem volt belelátni és részt venni az ügynökségi munkák széles körében is. A PS Creative Agency innovatív kommunikációs stratégiát követ, látványos megoldásokkal, kihasználva a digitális és nyomtatott médiumok által biztosított lehetőségeket. Az ügynökség elsősorban a lifestyle és a gasztronómiai PR, valamint a rendezvényszervezésre fokuszál. A PS Creative Agency ügynökség több vendéglátó egységnek csinálja a marketingjét. Az ügynökségnél az én kezem alá tartozott a Klikk BsitroBar, a CAT Budapest nevű szórakozóhely és nyári hónapok alatt Balatonfüreden nyitva lévő Matróz nevű szórakozóhely, illetve a beérkező rendezvények megszervezésében és lebonyolításában is részt vettem. Ami nagyon összpontosítást és rendszerezést vett igénybe. Szükséges, átfogóan és teljese körűen felmérni a hasonló egységek, kommunikációját, kínálatát, és az árakat, mert csak ez alapján lesz lehetősége az embernek teljes körű képet kapnia. Fontos volt ismerni és megismerni a megfelelő kommunikációs csatornákat, az információt, és az üzenetet is, mert csak ez alapján van lehetősége az embernek a tartalom gyártásra. Az online kommunikációnál, jól kell használni a beállításokat, a beállításokon belül is azokat, amivel mimnél több embert tudunk elérni és megszólítani, ha ezzel tisztában vagyunk könnyebb a tartalmakat és az akciókat is ehhez igazítani, a célcsoporthoz, az Ő érdeklődésükhöz, érdeklődési körükhöz, és az anyagi lehetőségeikhez. A kommunikáció a legfontosabb, mivel minden folyamat több lépcsőfokos, egyeztetést kíván a vezetőkkel, a tulajdonosi körrel, a gazdasági osztállyal, a grafikussal. Ugyan az a projekt és ugyan az a feladat, több szálon, több kommunikációs csatornán történik, mire eléri a végterméket, ami már akár lehet egy megállító tábla, egy új étlap, vagy egy új arculat megtervezése, és az abból kialakult arculat. A PR rendezvényeknél az odafigyelés, a partnerekre és a meghívott vendégekre szintén nagyon fontos, mert nem csak az ügynökségek ítélik meg ez alapján, hanem a partnerünket is, össze kell fogni az egészet, mindennek meg van a maga ideje a rendezvényen. A szakdolgozatom témája komplex, a kommunikációs csatornákat, a hírek, információk és az online marketing szerepét és fontosságát mutatja be, a vendéglátóegységek életében, amivel több vendéget és több látogatót tudunk generálni. A PR kapcsolatok, sajtó kommunikációba enged még nagyobb betekintést, illetve az infulenszerk világában, mint infuenszer reklám, infuenszer termék megjelenítés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adminisztratív marketing, emberi kommunikáció, online marketing, vendéglátás, ármarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:48 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 22. 15:04 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27440 |
Actions (login required)
Tétel nézet |