Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében

Jávorszky Lilla (2020) Média és kommunikáció a PS Creative Agency életében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Jávorszky Lilla- PQ4PEU - szakdolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Jávorszky Lilla- PQ4PEU - szakdolgozat.pdf

Download (906kB) | Előnézet
[thumbnail of img20200612_13142670.pdf] PDF
img20200612_13142670.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (33kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a szakmai gyakorlati helyemet vettem alapul ami, egy igazán nívós és a magyar lappiacon egyedülállónak számító lifestyle magazinnál a PS Magazinnál tölthettem. Nem csak a PS Magazin csapatát, de a PS Creative Agency csapatának is tagja lehettem, így lehetőségem volt belelátni és részt venni az ügynökségi munkák széles körében is. A PS Creative Agency innovatív kommunikációs stratégiát követ, látványos megoldásokkal, kihasználva a digitális és nyomtatott médiumok által biztosított lehetőségeket. Az ügynökség elsősorban a lifestyle  és a gasztronómiai PR, valamint a rendezvényszervezésre fokuszál. A PS Creative Agency ügynökség több vendéglátó egységnek csinálja a marketingjét. Az ügynökségnél az én kezem alá tartozott a Klikk BsitroBar, a CAT Budapest nevű szórakozóhely és nyári hónapok alatt Balatonfüreden nyitva lévő Matróz nevű szórakozóhely, illetve a beérkező rendezvények megszervezésében és lebonyolításában is részt vettem. Ami nagyon összpontosítást és rendszerezést vett igénybe. Szükséges, átfogóan és teljese körűen felmérni a hasonló egységek, kommunikációját, kínálatát, és az árakat, mert csak ez alapján lesz lehetősége az embernek teljes körű képet kapnia. Fontos volt ismerni és megismerni a megfelelő kommunikációs csatornákat, az információt, és az üzenetet is, mert csak ez alapján van lehetősége az embernek a tartalom gyártásra. Az online kommunikációnál, jól kell használni a beállításokat, a beállításokon belül is azokat, amivel mimnél több embert tudunk elérni és megszólítani, ha ezzel tisztában vagyunk könnyebb a tartalmakat és az akciókat is ehhez igazítani, a célcsoporthoz, az Ő érdeklődésükhöz, érdeklődési körükhöz, és az anyagi lehetőségeikhez. A kommunikáció a legfontosabb, mivel minden folyamat több lépcsőfokos, egyeztetést kíván a vezetőkkel, a tulajdonosi körrel, a gazdasági osztállyal, a grafikussal. Ugyan az a projekt és ugyan az a feladat, több szálon, több kommunikációs csatornán történik, mire eléri a végterméket, ami már akár lehet egy megállító tábla, egy új étlap, vagy egy új arculat megtervezése, és az abból kialakult arculat. A PR rendezvényeknél az odafigyelés, a partnerekre és a meghívott vendégekre szintén nagyon fontos, mert nem csak az ügynökségek ítélik meg ez alapján, hanem a partnerünket is, össze kell fogni az egészet, mindennek meg van a maga ideje a rendezvényen. A szakdolgozatom témája komplex, a kommunikációs csatornákat, a hírek, információk és az online marketing szerepét és fontosságát mutatja be, a vendéglátóegységek életében, amivel több vendéget és több látogatót tudunk generálni. A PR kapcsolatok, sajtó kommunikációba enged még nagyobb betekintést, illetve az infulenszerk világában, mint infuenszer reklám, infuenszer termék megjelenítés.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adminisztratív marketing, emberi kommunikáció, online marketing, vendéglátás, ármarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:48
Utolsó módosítás: 2021. Már. 22. 15:04
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27440

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet