A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE

Tóth Gergő (2015) A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Tóth Gergő szakdolgozat.pdf] PDF
Tóth Gergő szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A POSZTMODERN FILOZÓFIA MEGJELENÉSE A TURIZMUSBAN, ANNAK HATÁSA A TURIZMUS MARKETINGRE, A TURISTA GONDOLKODÁSMÓDJÁRA ÉS A TURISZTIKAI TERMÉKEKRE

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - vendéglátás szak

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
NEM RÉSZLETEZETT
Adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Posztmodern, Turisztikai szolgáltatások, Turizmusmarketing, Turista gondolkodásmódja, Posztmodern turizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 11. 22:44
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 21. 18:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet