Z generáció a közösségi médiában

Kiss Dzsenifer (2020) Z generáció a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Kiss Dzsenifer_KM FOSZK.pdf] PDF
Záródolgozat_Kiss Dzsenifer_KM FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (563kB)
[thumbnail of Scan_20200528_141624.pdf] PDF
Scan_20200528_141624.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (366kB)

Absztrakt (kivonat)

Minden generáció sajátos értékeken és hiedelmeken, attitűdökön és tapasztalatokon keresztül azonosítja önmagát, melyek által a közöttük lévő különbségek nyilvánvaló tehetőek. Számos tanulmány és kutatás foglalkozik a Z generációval, hiszen a korábbi generációkkal ellentétben rengeteg dologban különbözik. Dolgozatomban ezen generáció közösségi médiával és kommunikációval kapcsolatos szokásait ismertetem illetve arra keresem a választ, hogy ezek milyen mértékben és hogyan befolyásolják őket. Milyen marketingeszközök bizonyulnak hatásosnak ha fogyasztóként tekintünk rájuk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z-generáció, generációs fejlődés, hirdetések, internetes reklám(ok), közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:42
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet