Kiss Dzsenifer (2020) Z generáció a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Kiss Dzsenifer_KM FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (563kB) |
|
PDF
Scan_20200528_141624.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (366kB) |
Absztrakt (kivonat)
Minden generáció sajátos értékeken és hiedelmeken, attitűdökön és tapasztalatokon keresztül azonosítja önmagát, melyek által a közöttük lévő különbségek nyilvánvaló tehetőek. Számos tanulmány és kutatás foglalkozik a Z generációval, hiszen a korábbi generációkkal ellentétben rengeteg dologban különbözik. Dolgozatomban ezen generáció közösségi médiával és kommunikációval kapcsolatos szokásait ismertetem illetve arra keresem a választ, hogy ezek milyen mértékben és hogyan befolyásolják őket. Milyen marketingeszközök bizonyulnak hatásosnak ha fogyasztóként tekintünk rájuk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Z-generáció, generációs fejlődés, hirdetések, internetes reklám(ok), közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:42 |
Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 29. 19:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |