Influencer Marketing: A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon

Horváth Evelin Luca (2020) Influencer Marketing: A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Influencer marketing, A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon (1) pdf.pdf] PDF
Influencer marketing, A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon (1) pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról(korlátozott, nyilvános, bizalmas).pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról(korlátozott, nyilvános, bizalmas).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (747kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban öt magyar influencert vizsgáltam meg a lifestyle és szépségápolás kategóriában, miközben kielemeztem a kiemelkedő influencerek ismérveit és kutatásaim eredményeire támaszkodva megállapítottam a sikerességüket. A dolgozatomban meghatároztam az influencer marketing fogalmát, vagyis a különbséget az influencer marketing és a hagyományos csatornák között. Tisztáztam az influencer marketing típusait, az influencerség feltételeit, és kategóriáit. A közösségi média platformokat is bemutattam, hiszen az információk ezen felületeken kerülnek átadásra, illetve a kommunikáció is ezeken a platformokon zajlik. A Facebook bemutatásával kezdtem, majd az Instagrammal, a YouTube-bal, és végül a TikTokkal folytattam. Végül röviden bemutattam a 2020-as év közösségi média trendjeit. A primer kutatásomban arra kerestem a választ, hogy kit nevezhetünk sikeres influencernek és mi a siker titka, vagyis mitől lesz valakiből sikeres influencer. Továbbá azt is kifejtettem, hogy az influencerek esetében mi határozza meg a sikert.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
NEM RÉSZLETEZETT
egyetemi docens, Marketing Tanszék, KKK
Lőrincz Ágnes
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer marketing, közösségi média, marketing, online marketing, véleményvezérek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:42
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet