Influencer Marketing: A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon

Horváth Evelin Luca (2020) Influencer Marketing: A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Influencer marketing, A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon (1) pdf.pdf] PDF
Influencer marketing, A kiemelkedő női influencerek ismérvei és eredményességük Magyarországon (1) pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról(korlátozott, nyilvános, bizalmas).pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról(korlátozott, nyilvános, bizalmas).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (747kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban öt magyar influencert vizsgáltam meg a lifestyle és szépségápolás kategóriában, miközben kielemeztem a kiemelkedő influencerek ismérveit és kutatásaim eredményeire támaszkodva megállapítottam a sikerességüket. A dolgozatomban meghatároztam az influencer marketing fogalmát, vagyis a különbséget az influencer marketing és a hagyományos csatornák között. Tisztáztam az influencer marketing típusait, az influencerség feltételeit, és kategóriáit. A közösségi média platformokat is bemutattam, hiszen az információk ezen felületeken kerülnek átadásra, illetve a kommunikáció is ezeken a platformokon zajlik. A Facebook bemutatásával kezdtem, majd az Instagrammal, a YouTube-bal, és végül a TikTokkal folytattam. Végül röviden bemutattam a 2020-as év közösségi média trendjeit. A primer kutatásomban arra kerestem a választ, hogy kit nevezhetünk sikeres influencernek és mi a siker titka, vagyis mitől lesz valakiből sikeres influencer. Továbbá azt is kifejtettem, hogy az influencerek esetében mi határozza meg a sikert.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer marketing, közösségi média, marketing, online marketing, véleményvezérek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:42
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet