Kohári Szimonetta (2020) A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kohári Szimonetta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (964kB) |
|
PDF
Kérdőív kérdések_Kohári Szimonetta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (305kB) |
|
PDF
Nyilatkozat_Kohári Szimonetta.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (413kB) |
Absztrakt (kivonat)
Absztrakt A szakdolgozat címe: A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában Kulcsszavak: márkahűség, márkaélmény, fogyasztói elégedettség A márkaértékkel és márkahűséggel kapcsolatos, és a fogyasztói elégedettséget befolyásoló kutatások limitáltak Magyarországon, vagy csak egy bizonyos területre korlátozódnak. Ezért tartom fontosnak témaválasztásomat. A sikeres márkaépítéshez és a hűséges vásárló eléréséhez élményt kell nyújtaniuk a vállalkozásoknak. A márka akkor válik értékessé, ha a fogyasztók közvetlen élményt élhetnek át velük. Továbbá akkor válhat szerethetővé, ha kapcsolódni tud a vásárlókhoz. Ennek pedig egyik leghatékonyabb eszköze az emocionális marketing. De mégis milyen eszközei lehetnek egy vállalkozásnak, hogy értékessé váljon a fogyasztók szemében? Szakdolgozatom során többek között ezeket az eszközöket tekintem át azon túl, hogy tisztázom a márkahűséghez kapcsolódó legfontosabb fogalmakat. Legfontosabb források: 1. Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere – a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodástani Ph.D. Program, 12-14.o. 2. Fodor, Mónika et.al. (2011) Fogyasztói magatartás, Prospektkop Nyomda, ISBN 978-963-394-678-7, Budapest, 133.o., 135-139.o. 3. Kostic, Slavica Cicvaric et.al. (2018) Influencer marketing in a social media context, Conference: XVI International symposium SymOrg 2018 Doing Business in the Digital Age: challenges, approaches and solutions, At Zlatibor, Serbia, 521-522.o.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Magyarország, fogyasztói elégedettség, hűségprogram, lojalitás, márkahűség, márkaélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:41 |
Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 29. 19:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |