A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában

Kohári Szimonetta (2020) A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kohári Szimonetta.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kohári Szimonetta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (964kB)
[thumbnail of Kérdőív kérdések_Kohári Szimonetta.pdf] PDF
Kérdőív kérdések_Kohári Szimonetta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (305kB)
[thumbnail of Nyilatkozat_Kohári Szimonetta.pdf] PDF
Nyilatkozat_Kohári Szimonetta.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (413kB)

Absztrakt (kivonat)

Absztrakt   A szakdolgozat címe: A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában   Kulcsszavak: márkahűség, márkaélmény, fogyasztói elégedettség   A márkaértékkel és márkahűséggel kapcsolatos, és a fogyasztói elégedettséget befolyásoló kutatások limitáltak Magyarországon, vagy csak egy bizonyos területre korlátozódnak. Ezért tartom fontosnak témaválasztásomat. A sikeres márkaépítéshez és a hűséges vásárló eléréséhez élményt kell nyújtaniuk a vállalkozásoknak. A márka akkor válik értékessé, ha a fogyasztók közvetlen élményt élhetnek át velük. Továbbá akkor válhat szerethetővé, ha kapcsolódni tud a vásárlókhoz. Ennek pedig egyik leghatékonyabb eszköze az emocionális marketing. De mégis milyen eszközei lehetnek egy vállalkozásnak, hogy értékessé váljon a fogyasztók szemében? Szakdolgozatom során többek között ezeket az eszközöket tekintem át azon túl, hogy tisztázom a márkahűséghez kapcsolódó legfontosabb fogalmakat.   Legfontosabb források: 1.     Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere – a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában, Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodástani Ph.D. Program, 12-14.o.   2.     Fodor, Mónika et.al. (2011) Fogyasztói magatartás, Prospektkop Nyomda, ISBN 978-963-394-678-7, Budapest, 133.o., 135-139.o.   3.     Kostic, Slavica Cicvaric et.al. (2018) Influencer marketing in a social media context, Conference: XVI International symposium SymOrg 2018 Doing Business in the Digital Age: challenges, approaches and solutions, At Zlatibor, Serbia, 521-522.o.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyarország, fogyasztói elégedettség, hűségprogram, lojalitás, márkahűség, márkaélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 29. 19:41
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 29. 19:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet