Tóvári Gergely (2020) Az elektronikus sport (e-sport) gazdasági hatásai, piaci szereplői és magyarországi helyzetének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (401kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutattam az elektronikus sportok helyzetét, kitérve a gazdasági életbe való betörésére és jelentőségére. Napjainkban az elektronikus sportok jelentős gazdasági szereplővé váltak, ezt mutatja az is, hogy az e-sportokból származó bevételek, valamint a nézők száma is folyamatosan növekszik. Felismerve a helyzetet, egyre több szereplő csatlakozik az e-sport piacához, és a már meglévő résztvevők mellett jelennek meg újabb befektetők is. Az e-sport csupán az elmúlt pár évtizedben lett igazán meghatározó jelenség, ezért ez még egy feltérképezetlen területnek mondható.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági teljesítmény, gazdaságinformatika, online reklám, online technika, sport |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:44 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 11:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |