Az elektronikus sport (e-sport) gazdasági hatásai, piaci szereplői és magyarországi helyzetének bemutatása

Tóvári Gergely (2020) Az elektronikus sport (e-sport) gazdasági hatásai, piaci szereplői és magyarországi helyzetének bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf] PDF
Szakdolgozat_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf] PDF
BA_TO_Tovari_Gergely_KELZ33.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (401kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutattam az elektronikus sportok helyzetét, kitérve a gazdasági életbe való betörésére és jelentőségére. Napjainkban az elektronikus sportok jelentős gazdasági szereplővé váltak, ezt mutatja az is, hogy az e-sportokból származó bevételek, valamint a nézők száma is folyamatosan növekszik. Felismerve a helyzetet, egyre több szereplő csatlakozik az e-sport piacához, és a már meglévő résztvevők mellett jelennek meg újabb befektetők is. Az e-sport csupán az elmúlt pár évtizedben lett igazán meghatározó jelenség, ezért ez még egy feltérképezetlen területnek mondható.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gazdasági teljesítmény, gazdaságinformatika, online reklám, online technika, sport
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:44
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet