Vágó Máté Gyula (2020) A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében. Faculty of Finance and Accountancy.
![]() |
PDF
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (230kB) |
Abstract
<p>Kutatásom célja volt kideríteni, hogy a közösségi média, mint toborzási felület mennyire felel meg a pályakezdők körében. Kutatási kérdésemet egy 311 választ tartalmazó online kérdőív alapján elemeztem SPSS 22 program segítségével. Az adatok elemzése során varianciaanalízissel vizsgáltam, hogy a pályakezdők mely közösségi média felületeket részesítik előnyben, melyik szektorokban érdemes a közösségi médiát pályakezdők toborzására használni, valamint hogy a pályakezdők valóban kiemelkedő mértékben használják-e a közösségi médiát. </p>
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | humán erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő toborzás, pályakezdők, toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2020. Nov. 27. 04:40 |
Last Modified: | 2021. Mar. 29. 10:58 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |