A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében

Vágó Máté Gyula (2020) A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf] PDF
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf] PDF
BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (230kB)

Abstract

<p>Kutatásom célja volt kideríteni, hogy a közösségi média, mint toborzási felület mennyire felel meg a pályakezdők körében. Kutatási kérdésemet egy 311 választ tartalmazó online kérdőív alapján elemeztem SPSS 22 program segítségével. Az adatok elemzése során varianciaanalízissel vizsgáltam, hogy a pályakezdők mely közösségi média felületeket részesítik előnyben, melyik szektorokban érdemes a közösségi médiát pályakezdők toborzására használni, valamint hogy a pályakezdők valóban kiemelkedő mértékben használják-e a közösségi médiát. </p>

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Emberi Erőforrások

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Fajt Balázs
Belső
egyetemi tanársegéd, Pénzügyi és Gazdálkodási Szaknyelvek Tanszék, PSZK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: humán erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő toborzás, pályakezdők, toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2020. Nov. 27. 04:40
Last Modified: 2021. Mar. 29. 10:58

Actions (login required)

View Item View Item