A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében

Vágó Máté Gyula (2020) A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf] PDF
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf] PDF
BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (230kB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom célja volt kideríteni, hogy a közösségi média, mint toborzási felület mennyire felel meg a pályakezdők körében. Kutatási kérdésemet egy 311 választ tartalmazó online kérdőív alapján elemeztem SPSS 22 program segítségével. Az adatok elemzése során varianciaanalízissel vizsgáltam, hogy a pályakezdők mely közösségi média felületeket részesítik előnyben, melyik szektorokban érdemes a közösségi médiát pályakezdők toborzására használni, valamint hogy a pályakezdők valóban kiemelkedő mértékben használják-e a közösségi médiát. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: humán erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő toborzás, pályakezdők, toborzás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:40
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet