Vágó Máté Gyula (2020) A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
A közösségi média hatása a toborzásra a pályakezdők körében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
BA_TO_Vágó_Máté_HLO5W7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (230kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kutatásom célja volt kideríteni, hogy a közösségi média, mint toborzási felület mennyire felel meg a pályakezdők körében. Kutatási kérdésemet egy 311 választ tartalmazó online kérdőív alapján elemeztem SPSS 22 program segítségével. Az adatok elemzése során varianciaanalízissel vizsgáltam, hogy a pályakezdők mely közösségi média felületeket részesítik előnyben, melyik szektorokban érdemes a közösségi médiát pályakezdők toborzására használni, valamint hogy a pályakezdők valóban kiemelkedő mértékben használják-e a közösségi médiát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | humán erőforrás menedzsment, közösségi média, munkaerő toborzás, pályakezdők, toborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:40 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |