Stéh Ibolya (2020) Az újonnan induló Green Grizzly Garden marketingtevékenységének kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Stéh Ibolya - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_TO_Stéh_Ibolya_DB40QY.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Szakdolgozatomban egy újonnan induló vállalkozás marketingtevékenységének tervét dolgoztam ki. Kutatásom során a kérdőíves megkérdezésben kevertem a kvantitatív és kvalitatív módszereket, a versenytárselemzéshez szekunder kutatást és egyéni kutatást is alkalmaztam. Ezek alapján meghatároztam, milyen marketing eszközöket érdemes ennek az induló vállalkozásnak alkalmaznia, hogy elérje céljait.</p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kérdőíves felmérés, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, reklámeszközök, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:39 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |