Stéh Ibolya (2020) Az újonnan induló Green Grizzly Garden marketingtevékenységének kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Stéh Ibolya - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
|
PDF
BA_TO_Stéh_Ibolya_DB40QY.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy újonnan induló vállalkozás marketingtevékenységének tervét dolgoztam ki. Kutatásom során a kérdőíves megkérdezésben kevertem a kvantitatív és kvalitatív módszereket, a versenytárselemzéshez szekunder kutatást és egyéni kutatást is alkalmaztam. Ezek alapján meghatároztam, milyen marketing eszközöket érdemes ennek az induló vállalkozásnak alkalmaznia, hogy elérje céljait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA) Táv
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kérdőíves felmérés, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, reklámeszközök, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:39 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |