Egy vállalat ügyfélszolgálatot támogató szoftvereinek bemutatása

Valkai Zsolt (2020) Egy vállalat ügyfélszolgálatot támogató szoftvereinek bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Valkai Zsolt.pdf] PDF
Szakdolgozat_Valkai Zsolt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_2020.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (284kB)
[thumbnail of Témavázlat és összefoglaló.pdf] PDF
Témavázlat és összefoglaló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (498kB)

Absztrakt (kivonat)

<p>Alkalmazási rendszergazdaként az IDPt, IVR, és chatbotot ismertem meg. Ezeknek teljesítényéről eredményességéről bemutatásáról szól. a szakdolgozat.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bozó Mária
Belső
Mestertanár, Gazdaságinformatika Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Chatbot, IDP, IVR, SWOT, szoftverek, ügyfélszolgálat, üzleti folyamatok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:33
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet