Valkai Zsolt (2020) Egy vállalat ügyfélszolgálatot támogató szoftvereinek bemutatása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat_Valkai Zsolt.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (284kB) |
|
PDF
Témavázlat és összefoglaló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (498kB) |
Absztrakt (kivonat)
Alkalmazási rendszergazdaként az IDPt, IVR, és chatbotot ismertem meg. Ezeknek teljesítényéről eredményességéről bemutatásáról szól. a szakdolgozat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Chatbot, IDP, IVR, SWOT, szoftverek, ügyfélszolgálat, üzleti folyamatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |