Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél

Emődi Dorina Éva (2020) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Záródolgozat.pdf] PDF
Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_OF_EMŐDI_DORINA_OYFNCB.pdf] PDF
FOSZK_OF_EMŐDI_DORINA_OYFNCB.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (184kB)

Absztrakt (kivonat)

Záró dolgozatom célja, hogy bemutassam a vevőkapcsolatokkezelési rendjét, informatikai támogatását. A vevőkapcsolat-menedzsmentje lehetővé tesziegy vállalat számára, hogy egy helyről elérhetők legyenek a partnerekről meglévő és lehetségesinformációk. Az ERP rendszer teljesen lefedi a vállalat különböző területeit. Megoldást nyújt alogisztika, termelés, emberi erőforrás gazdálkodás, értékesítés és a pénzügyi elszámolásokintegrált kezelésére. Dolgozatom érinti a gyakorlati helyem vevőkörét, a szerződéskötés folyamatát, a megrendeléseket, a számlázást és az informatikai támogatását, illetve a vevőmonitoringot is kifejtem. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, informatikai eszközök, számla, ügyfélkapcsolati menedzsment, vevőkapcsolat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:32
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet