Emődi Dorina Éva (2020) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
| 
              
PDF
 Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 FOSZK_OF_EMŐDI_DORINA_OYFNCB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (184kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záró dolgozatom célja, hogy bemutassam a vevőkapcsolatokkezelési rendjét, informatikai támogatását. A vevőkapcsolat-menedzsmentje lehetővé tesziegy vállalat számára, hogy egy helyről elérhetők legyenek a partnerekről meglévő és lehetségesinformációk. Az ERP rendszer teljesen lefedi a vállalat különböző területeit. Megoldást nyújt alogisztika, termelés, emberi erőforrás gazdálkodás, értékesítés és a pénzügyi elszámolásokintegrált kezelésére. Dolgozatom érinti a gyakorlati helyem vevőkörét, a szerződéskötés folyamatát, a megrendeléseket, a számlázást és az informatikai támogatását, illetve a vevőmonitoringot is kifejtem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | értékesítés, informatikai eszközök, számla, ügyfélkapcsolati menedzsment, vevőkapcsolat | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:32 | 
| Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:04 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
