Emődi Dorina Éva (2020) Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Gallicoop Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FOSZK_OF_EMŐDI_DORINA_OYFNCB.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (184kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záró dolgozatom célja, hogy bemutassam a vevőkapcsolatokkezelési rendjét, informatikai támogatását. A vevőkapcsolat-menedzsmentje lehetővé tesziegy vállalat számára, hogy egy helyről elérhetők legyenek a partnerekről meglévő és lehetségesinformációk. Az ERP rendszer teljesen lefedi a vállalat különböző területeit. Megoldást nyújt alogisztika, termelés, emberi erőforrás gazdálkodás, értékesítés és a pénzügyi elszámolásokintegrált kezelésére. Dolgozatom érinti a gyakorlati helyem vevőkörét, a szerződéskötés folyamatát, a megrendeléseket, a számlázást és az informatikai támogatását, illetve a vevőmonitoringot is kifejtem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, informatikai eszközök, számla, ügyfélkapcsolati menedzsment, vevőkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:32 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |