Breidung-Balázs Kitti (2020) Szakképzési centrumok gazdálkodása, működésükre ható jogi, valamint külső piaci környezeti változások. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat.pdf Download (13MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (321kB) |
Előnézet |
PDF
Témavázlat és összefoglalás.pdf Download (323kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A közpénzekkel való gazdálkodásmindig kiemelt figyelmet kapott a társadalomtól, az oktatás minősége,finanszírozottsága központi kérdésnek számít a mai napig is. Magyarországon aszakképzés színvonala Európai viszonylatban átlagosnak tekinthető, azonban a szakképzésbenrésztvevők száma nagyon alacsony, az országban évek óta hiány vanszakemberekből. A társadalmat foglalkoztatja mennyi pénz jut a szakmaioktatásra és ezt a működtető szervezet miként használja fel. Az elmúlt évekbentöbb radikális változás történt a szakképző intézményekben a hatékonyabbgazdálkodás érdekében, amelyek nem minden esetben váltották be a hozzájukfűzött reményeket. Dolgozatomban a szakképző intézményekgazdálkodását mutattam be a Budapesti Gépészeti Szakképzési Centrum példájánkeresztül az elmúlt három évre visszamenőleg. Mivel 2015-ben jelentősváltoztatás történt a szakképzési törvényben, ezért egy-egy példánálvisszatekintek a 2015-ös évre is, hogy a változás hatását mérni lehessen.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | államháztartás, költségvetési szervek, mérlegelemzés, pénzügyi elemzés, szakképzés | ||
SWORD Depositor: | User Archive | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:30 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Ápr. 29. 06:00 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27105 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27105 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |