Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból

Szász Balázs (2020) Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs, Adatmegosztási és Koordinációs szempontokból. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szász_Balázs_a3h63x_Záródolgozat.pdf] PDF
Szász_Balázs_a3h63x_Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. Május 12..

Download (2MB)
[thumbnail of SzászBalázs_a3h63x_titkosításikérelem.pdf] PDF
SzászBalázs_a3h63x_titkosításikérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (314kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Szász_Balázs_a3h63x.pdf] PDF
FOSZK_OF_Szász_Balázs_a3h63x.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2120. Május 12..

Download (289kB)

Absztrakt (kivonat)

ÖSSZEFOGLALÁS  Egy Gazdasági Szervezet IT Aspektusú Bemutatása Szoftver Képességeik, Kommunikációs,   Adatmegosztási És Koordinációs Szempontokból  Szász Balázs   Nappali / Gazdaságinformatikus    Záródolgozatom célja az volt, hogy bemutassa egy nagyvállalat hibajegy kezelését és az abban segítségérére lévő ügyfélszolgálati csapatot. A munkám elejét a két vállalat és a kapcsolata bemutatásával kezdtem. A feladott hibajegy megértéshez szükséges megismerni a szolgáltató által biztosított rendszereket és a támogatás szintjeit a megfelelő megoldócsoport megtalálásához. Ehhez ismertettem a technikai alapokat. A dolgozatom további részei az ügyfélszolgálat által használt általános és jegykezelő szoftvereket mutatja be azoknak leírásával és betöltött funkcióaikkal, majd a munkavégzéshez nélkülözhetetlen dokumentációkat ismertetem. A szolgáltatási egyezményi szintek betartásához elengedhetetlen a koordinált munkavégzés, így ezt jelen ügyfélszolgálat csapatának példájával mutatom be. A csapat, amelynek tagja lettem két fő jegytípussal dolgozik, ezek az incidensek és a változtatási kérelmek. Dolgozatomban ismertetem ezeknek a definícióit, kezelését, a közben rendelkezésre álló kommunikációs csatornákat és a helyes kommunikáció módját az ügyfél és a megbízó irányába az ügyfélszolgálat szempontjából. A szenzitív információ illetéktelen kézbe kerülése ellen jelen csapat által tett lépések és kötelezően betartandó szabályok, folyamatok leírásával zárom a munkám.  

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbázis, adatmegosztás, adatvédelem, kommunikációs csatornák, koordináció, szoftverek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:29
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet