ServiceNow rendszer bevezetése egy gyógyszeripari nagyvállalatnál

Vass Csaba (2020) ServiceNow rendszer bevezetése egy gyógyszeripari nagyvállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of záródolgozat_Vass_Csaba.pdf] PDF
záródolgozat_Vass_Csaba.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_titkosítás_Vass_Csaba_S4VRVC.pdf] PDF
FOSZK_titkosítás_Vass_Csaba_S4VRVC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (182kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Vass_Csaba_S4VRVC.pdf] PDF
FOSZK_OF_Vass_Csaba_S4VRVC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (155kB)

Absztrakt (kivonat)

<p></p><p>Záródolgozatom fő témakörének a nagyvállalati szolgáltatásmenedzsmentet, azon belül is a ServiceDesk területét választottam. A cég IT szervezete a világban leginkább elterjedt ITIL szolgáltatás menedzsment módszertanokat alkalmazza, e szerint szervezi felépítését és működését. Miután bemutattam a téma elméleti részét, a vállalatnál használt rendszer jelenlegi állapotát vizsgáltam.</p> <p>Az új jegykezelő rendszert, a ServiceNow-t nemrégiben vezette be a cég, így felmerültek bennem olyan kérdések, mint pl. milyen módon illeszkedik a vállalati folyamatokba az új rendszer, milyen előnyei lehetnek ennek az új rendszernek a régihez képest vagy az, hogy mennyire használható a hibabejelentő egy egyszerű felhasználó számára. A rendszer elemzése során kitértem az előforduló gyengeségekre, valamint arra, milyen fejlesztési lehetőségek lehetségesek a feltárt gyengeségekkel kapcsolatban. </p> <p>Bízom benne, hogy a záródolgozatomban leírtak által sikerült átfogó képet bemutatnom a nagyvállalati IT ServiceDesk megoldásaira vonatkozóan, minden szempontból.</p><br />

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szigili Krisztina
Belső
Mestertanár, Gazdaságinformatika Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: help-desk, nagyvállalat, support system, szolgáltatásmenedzsment, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:28
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet