Hajzer Dóra (2020) Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Hajzer Dóra_Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 05.. Download (1MB) |
|
PDF
titkosítás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (35kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_hajzer_dóra_hnu6tl.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 05.. Download (179kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelenleg hazánkban az online marketingkommunikációegyre népszerűbb marketing eszköz. Dolgozatom során bemutattam az onlinemarketing megjelenését, szerepét, illetve folyamatát az értékesítésben. Majdezt követően vizsgáltam az online marketingkommunikáció eszközrendszerét hazai nagybankoksegítségével. Primer kutatásommal a hazai bankpiaci online marketing hatásaitaz Y és a Z generációra mértem fel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, digitális technológia, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketingkommunikáció, reklám, tartalommarketing, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |