Hammer-Koplányi Petra (2020) A projektfinanszírozás sajátosságai egy megvalósult projekt példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakdolgozatZYMW9P.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 12.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosításikérelem_Hammer-Koplányi_Petra_ZYMW9P.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (262kB) |
|
PDF
BA_TO_Hammer-Koplányi_Petra_ZYMW9P.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 12.. Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p>2012 óta dolgozom a Telenor Magyarország Zrt.-nél, mint értékesítő kolléga. Először partneri hálózatban kezdtem a pályafutásom, majd 2015-től saját tulajdonú üzletben folytattam az értékesítést.</p> <p>Véleményem szerint egy szervezeti átalakítás (hiába, hogy nem érintette az üzletben dolgozó kollégákat), az egész vállalat működésére gyökeresen kihat.</p> <p>Dolgozatomban a Telenor egyik legmérvadóbb változását mutatom be projektfinanszírozási oldalról. A Telenor béren kívüli juttatásainak megváltoztatását és az ehhez vezető okokat elemzem.</p> <p>Azt gondolom, hogy egy cég sikerességét sok tényező befolyásolja. Egy vállalat működésére a külső és belső tényezők egyformán hatással vannak. Egy cég sikerességét ezeknek a fent említett hatásoknak a pontos összhangba hozása határozza meg, mely a legtöbb vállalat számára rengeteg nehézséget okoz. Ezeknek a nehézségeknek köszönhetően a cég likviditása meginog, amely helyreállításához szankciókra van szükség. Ennek hatására tette meg a Telenor azt a drasztikus lépést, hogy a munkavállalók majdnem 20 százalékát kénytelen volt elbocsátani. </p> <p>A megmaradt lehetőségeket kihasználva a maradt dolgozók elégedettségét és motivációját szerette volna a Telenor tökéletesíteni, emiatt pedig teljesen átreformálták a béren kívüli juttatásokat. </p> <p> Dolgozatomban a Telenornál dolgozó munkavállalókat kérdeztem meg kérdőív formájában arról, hogy hogyan érintette Őket a cafetéria rendszer megváltoztatása. Mint ahogyan kiderül a kérdőívből, ez pozitív hatást gyakorolt a vállalat számára. A felső vezetés köréből sikerült interjú formájában sok tényezőt, ok-okozati dolgot megtudnom, ezt is részletezem a dolgozatomban.</p> <p>A szervezeti átalakítás többféle projektet is igényelt, ezeket fogom bemutatni és elemezni. </p> <p>A témaválasztásom aktualitását tekintve egy alapvető, multinacionális vállalatokra jellemző problémát mutat be, mely érinti egy vállalat minden szegmensében dolgozó munkavállalóját, az alkalmazottaktól kezdve a felsőbb vezetéséig.</p> <p>A cég jövőbeli terveit tekintve, 2020 végére, a piacvezető, országosan első számú mobil szolgáltatója szeretne lenni. Ez az időszak kihívásokkal, de egyben lehetőségekkel teli év lesz, mely esélyt ad a változások pozitív irányú hatására. </p><br>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatok, ábraelemzés, ábrák, béren kívüli juttatás, cafetéria rendszer, emberi erőforrás - munkaerő, emberi kommunikáció, interjú, kérdőív, kérdőíves felmérés, multinacionális vállalatok, multinacionális vállalatok menedzsment, projektfinanszírozás, vállalat vezetősége, vállalati felelősség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |