Zsoldos Sára (2020) Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben_Zsoldos Sára_EYBEWW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Zsoldos_Sára_EYBEWW.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (318kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutattam a marketing, azon belül is az élelmiszer-marketing általánosismereteinek gyakorlati alkalmazását, és kiemelt figyelmet szenteltem az Ella market tevékenységének, illetve ügyviteli eredményeinek részletezésére. Ezt követően a cég környezetét szemléltettem, azaz a mikro- és makrokörnyezetét, milyenhatások érhetik a vállalatot, a munkaerőhiánynak, elvándorlásnak mekkora szerepe van,valamint, hogy mikor alakult át az Ella market középvállalkozássá, ami a vállalat folyamatos fejlődését alapozza meg. Ezek után az cég vásárlókörét elemeztem, aminek szakmai gyakorlatom alatt szemtanúja is lehettem: miként változik meg a vásárlói magatartás egy időszakban, milyen az, amikor tömegvásárlásba kezd egy vevőkör a világjárvány alatt. Legvégül kitértem a cég marketing mixére: a termék-, ár-, értékesítési-, és kommunikációspolitikájára, ahol részletesen elemeztem milyen kínálatot nyújt a vállalat, ezzel bemutatva a vállalat imidzsét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszeripari vállalkozások, kereskedelmi tevékenység, marketing, steep, Szerbia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:26 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |