Búz Beatrix (2020) A Hps Kft. üzleti modelljének elemzése. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
A Hps Kft. üzleti modelljének elemzése-Búz Beatrix-JGKADD.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Április 22.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (152kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_BÚZ_BEATRIX_JGKADD.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Április 22.. Download (248kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az üzleti modell egyolyan vezetési eszköz, amely a lényege, hogy egy adott problémára, üzletág vagyhálózat mögötti tényezők összefüggésére mutat rá. Attól függően, hogy a modelltszövegesen, grafikusan vagy számszerűsítve fejti-e ki az adott vállalkozás,mivel különböző felhasználási területei lehetnek. A legegyszerűsített képimegjelenés és a szimuláció megfelelő aránya segíti a vezetők problémalátását,döntéshozatalát és döntési kommunikációját.A szakmai gyakorlatihelyemül választott Hps Kft. elemeztem a dolgozatomban. Az ügynökség többévtizedes tapasztalattal rendelkezik a multinacionális vállalatokkal valóegyüttműködésben, és a nagy volumenű, széles spektrumú kommunikációs kampányoklebonyolításában.A Hps Kft. innovatívértékesítést támogató szolgáltatásokat kínál. Küldetése az, hogy hosszú távústratégiai partnerséget építsen ki az ügyeleivel, hogy ezzel elérje a vállalataz értékesítési céljait és növelni tudja az üzleti értékét, illetve azértékesítést támogató piac meghatározó szereplőjévé váljon.A vállalat rendkívülszéles ügyfélportfólióval rendelkezik, több mint 150 márkán dolgozik, melyekszinte kivétel nélkül multinacionális céghez köthetők. Mégis a Hps Kft. azoknakaz ügyfeleknek jelent egyedülálló megoldást, ahol felismerik a két üzletágbanrejlő szinergiát és lehetőséget, melyeket a vállalkozással együtthasználhatnak. Számos ügyfelet teljes körűen szolgál ki a vállalkozás, ilyenpéldául a VODAFONE, a SAMSUNG, a Procter & Gamble Magyarország, a BORSODISörgyár vagy a TESCO. A Mondelez több márkáját is integráltan képviseli avállalkozás, mint például a Sport szelet, az Oreo vagy a Milka, és lassanévtizedes együttműködésben dolgozza ki a cég a Pöttyös márkák stratégiáját is.A vállalkozás három féleképpen tartja a kapcsolatot az ügyfeleivel. Ezek a személyes kapcsolattartás, ariport rendszer- DAG és applikáción keresztül. A Hps Kft. elsődlegesüzleti célja az alapításkor az volt, hogy olyan értéket hozzon létre, amelyérta piacon magas marginnal tud profitot termelni, az egyedülálló színességben,vagyis, hogy a teljes marketing és kereskedelmi tevékenységet lefedi a vállalatösszes szolgáltatása. Így rendkívül pozitív a piaci megítélése, ezért magasmarginnal tud a vállalkozás árbevételt realizálni.Annak érdekében, hogy alehető leghatékonyabban működjön, az ügyelek kiszolgálása, a HPS tulajdonosicsoportján belül több kisebb céget is alapított.Továbbá munkaerőkölcsönzéssel foglalkozó vállalata is van és néhány évvel ezelőtt alapított egydiákszövetkezet is a jelenleg fennálló munkaerő-hiány megoldására, illetve apiacon kialakult óriási a fluktuációra reagálva. A széles szolgáltatásportfóliókínálat miatt a diákoknak lehetősége van több új területen is kipróbálnimagukat, ezzel megoldva a HPS vállalaton belüli munkaerő igényt.A Hps Kft. két divízióraépíti fel a tevékenységeit és ebben kisebb, azonban tulajdonosi körben szorosankapcsolódó vállalkozások állnak a segítségére.A munkatársak számajelentősen növekszik. Ez jelentős szintugrást jelentett az elmúlt évekhezképest. A vállalat kinőtte működésében a kisvállalkozás jellegét. Rövid időnbelül egy olyan szervezetté alakult, amelynek strukturált irányítása meghaladtaaz addigi tapasztalatokat. Ezért több évtizedes szakmai tapasztalattalrendelkező nagyvállalati szakemberek leigazolásával és az általuk ismertfolyamatok bevezetésével biztosítják a sikeres szintlépést. Ami nem ilyen magasszínvonalon és hatékonyan valósulna meg, ha nem lenne ilyen minőségű szellemierőforrás a vállalkozásnál. Ezért döntött úgy a vállalat korábban, hogy kiválószakértőket igazolt le saját csapatába. A szaktudásukkal erősítik ésnépszerűsítik a Hps Kft. piaci pozícióját. Ezáltal továbbra is fenntartható atovábbi nyereség növekedése és elkötelezett amellett, hogy a stratégiaiprioritásait megvalósítsa.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | abszolút szerkezetű jogviszony, kereskedelem, kis- és középvállalkozás - KKV, menedzsment, multilevel marketing, üzleti modellek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |