Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál

Horváth Zita Fanni (2020) Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FOSZK_Horváth_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf] PDF
FOSZK_Horváth_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Horváth_Zita_Fanni_LETYD2.pdf] PDF
FOSZK_OF_Horváth_Zita_Fanni_LETYD2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p></p><p>A CRM bemutatásával kezdtem és annak fontosságáról. CRM már jelen volt évtizedekkel ezelőtt is, de felváltotta a tömeges reklám a célzott marketingre. Szakértők megállapították, hogy léteznek különböző megközelítések, ezek közé tartozik a marketing alapú megközelítés az automatizált megközelítés és ügyfél központú megközelítés is.</p><p>Budapest Bank Zrt. szemléletem alapján a marketink alapú megközelítést és ügyfél központú megközelítést helyezte előtérbe ügyfeleik számára. 2014-től kezdve a mai napig tartó új marketingük, egy olyan üzenetet közvetít az emberek számára, ami pozitívan hat rájuk. Két fő üzenetet hangoztat a vállalat: </p> <p>·        Gördülékenység, amit kampány videóiban jól megtestesít a görkorcsolya és gördülékeny bankot szimbolizálja. </p> <p>·        „HIDD EL LEHETSÉGES!”  üzenet. Ez az üzenet arra ösztönzi az embereket, hogy tekintsenek új nézőpontból a dolgokra, mert van olyan bank, ahol folyamatok gördülékenyen működnek és segítenek megvalósítani az álmainkat, céljainkat. </p> <p>A vállalat ezeken kívül arculatát is megerősíti az ügyfelekben. Egységes fiókhálózatokat hoz létre ma már 22 db fiókot alakított át és folyamatosan teszi, hogy végül mind a 95 működő fiók egységes legyen.</p> <p>Kifejtettem a CRM alkalmazását a marketing értékesítő és ügyfélszolgálat területén majd megismertetem a vállalat vízióját és misszióját. Nem lehet hangoztatni elégszer, hogy folyamatosan fejleszteni kell a vállalatot és dolgozóit főleg azokat, akik közvetlen kapcsolatban vannak az ügyfelekkel. Hiszen ők képviselik legjobban a vállalat arculatát, értékeit és maradandó emléket nyújtanak az emberek számára, akikkel találkoznak és segítenek.</p> <p>Később írtam az RFM-ről (Recency, Frequency Monetary) , vevő kapcsolatokról és azoknak felépítéséről, kialakításáról. Majd Technológiai háttereket jellemeztem a CRM rendszerekről köztük az analitikus, operatív és kollaboratív megközelítésről is bővebben, ami alapján megtudtuk számos rendszer áll rendelkezésünkre ezekről példákat is hoztam.</p> <p>A CRM szerintem a mai napig változik, a technológiával ás az emberekkel együtt. Egy tömör meghatározást nehéz lenne megfogalmazni erre a területre. Az viszont kézzel fogható hogy ennek alkalmazásával a vállalatokra illetve az ügyfelekre is pozitív hatással van.</p><br />

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Réthi Gábor
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, ügyfélélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:25
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet