Horváth Zita Fanni (2020) Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
FOSZK_Horváth_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Horváth_Zita_Fanni_LETYD2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p></p><p>A CRM bemutatásával kezdtem és annak fontosságáról. CRM már jelen volt évtizedekkel ezelőtt is, de felváltotta a tömeges reklám a célzott marketingre. Szakértők megállapították, hogy léteznek különböző megközelítések, ezek közé tartozik a marketing alapú megközelítés az automatizált megközelítés és ügyfél központú megközelítés is.</p><p>Budapest Bank Zrt. szemléletem alapján a marketink alapú megközelítést és ügyfél központú megközelítést helyezte előtérbe ügyfeleik számára. 2014-től kezdve a mai napig tartó új marketingük, egy olyan üzenetet közvetít az emberek számára, ami pozitívan hat rájuk. Két fő üzenetet hangoztat a vállalat: </p> <p>· Gördülékenység, amit kampány videóiban jól megtestesít a görkorcsolya és gördülékeny bankot szimbolizálja. </p> <p>· „HIDD EL LEHETSÉGES!” üzenet. Ez az üzenet arra ösztönzi az embereket, hogy tekintsenek új nézőpontból a dolgokra, mert van olyan bank, ahol folyamatok gördülékenyen működnek és segítenek megvalósítani az álmainkat, céljainkat. </p> <p>A vállalat ezeken kívül arculatát is megerősíti az ügyfelekben. Egységes fiókhálózatokat hoz létre ma már 22 db fiókot alakított át és folyamatosan teszi, hogy végül mind a 95 működő fiók egységes legyen.</p> <p>Kifejtettem a CRM alkalmazását a marketing értékesítő és ügyfélszolgálat területén majd megismertetem a vállalat vízióját és misszióját. Nem lehet hangoztatni elégszer, hogy folyamatosan fejleszteni kell a vállalatot és dolgozóit főleg azokat, akik közvetlen kapcsolatban vannak az ügyfelekkel. Hiszen ők képviselik legjobban a vállalat arculatát, értékeit és maradandó emléket nyújtanak az emberek számára, akikkel találkoznak és segítenek.</p> <p>Később írtam az RFM-ről (Recency, Frequency Monetary) , vevő kapcsolatokról és azoknak felépítéséről, kialakításáról. Majd Technológiai háttereket jellemeztem a CRM rendszerekről köztük az analitikus, operatív és kollaboratív megközelítésről is bővebben, ami alapján megtudtuk számos rendszer áll rendelkezésünkre ezekről példákat is hoztam.</p> <p>A CRM szerintem a mai napig változik, a technológiával ás az emberekkel együtt. Egy tömör meghatározást nehéz lenne megfogalmazni erre a területre. Az viszont kézzel fogható hogy ennek alkalmazásával a vállalatokra illetve az ügyfelekre is pozitív hatással van.</p><br />
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bank, bankmarketing, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, ügyfélélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:25 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |