Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál

Horváth Zita Fanni (2020) Ügyfélorientált szemlélet a Budapest Banknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of FOSZK_Horváth_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf] PDF
FOSZK_Horváth_Zita_Fanni_letyd2_ZD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Horváth_Zita_Fanni_LETYD2.pdf] PDF
FOSZK_OF_Horváth_Zita_Fanni_LETYD2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

A CRMbemutatásával kezdtem és annak fontosságáról. CRM már jelen volt évtizedekkelezelőtt is, de felváltotta a tömeges reklám a célzott marketingre. Szakértők megállapították,hogy léteznek különböző megközelítések, ezek közé tartozik a marketing alapú megközelítésaz automatizált megközelítés és ügyfél központú megközelítés is.Budapest BankZrt. szemléletem alapján a marketink alapú megközelítést és ügyfél központú megközelítésthelyezte előtérbe ügyfeleik számára. 2014-től kezdve a mai napig tartó újmarketingük, egy olyan üzenetet közvetít az emberek számára, ami pozitívan hat rájuk.Két fő üzenetet hangoztat a vállalat: ·       Gördülékenység, amit kampány videóiban jól megtestesíta görkorcsolya és gördülékeny bankot szimbolizálja. ·       „HIDD EL LEHETSÉGES!”  üzenet. Ez az üzenet arra ösztönzi azembereket, hogy tekintsenek új nézőpontból a dolgokra, mert van olyan bank,ahol folyamatok gördülékenyen működnek és segítenek megvalósítani az álmainkat,céljainkat. A vállalat ezekenkívül arculatát is megerősíti az ügyfelekben. Egységes fiókhálózatokat hoz létrema már 22 db fiókot alakított át és folyamatosan teszi, hogy végül mind a 95 működőfiók egységes legyen.Kifejtettem a CRMalkalmazását a marketing értékesítő és ügyfélszolgálat területén majdmegismertetem a vállalat vízióját és misszióját. Nem lehet hangoztatnielégszer, hogy folyamatosan fejleszteni kell a vállalatot és dolgozóit főlegazokat, akik közvetlen kapcsolatban vannak az ügyfelekkel. Hiszen ők képviseliklegjobban a vállalat arculatát, értékeit és maradandó emléket nyújtanak azemberek számára, akikkel találkoznak és segítenek.Később írtam azRFM-ről (Recency, Frequency Monetary) , vevő kapcsolatokról és azoknakfelépítéséről, kialakításáról. Majd Technológiai háttereket jellemeztem a CRMrendszerekről köztük az analitikus, operatív és kollaboratív megközelítésről isbővebben, ami alapján megtudtuk számos rendszer áll rendelkezésünkre ezekrőlpéldákat is hoztam.A CRM szerintema mai napig változik, a technológiával ás az emberekkel együtt. Egy tömörmeghatározást nehéz lenne megfogalmazni erre a területre. Az viszont kézzelfogható hogy ennek alkalmazásával a vállalatokra illetve az ügyfelekre ispozitív hatással van.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, clienting (ügyfélközpontú marketing), CRM, ügyfélélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:25
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet