Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál

Urbán Petra (2020) Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Minden_UP_végleges.pdf] PDF
Minden_UP_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Urbán Petra.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Urbán Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (156kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_Urbán_Petra_SR8ODV.pdf] PDF
FOSZK_OF_Urbán_Petra_SR8ODV.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (320kB)

Absztrakt (kivonat)

<p style="text-align:left;">A szakmai gyakorlatomat az Extreme Digital Pénzügyi részlegén töltöttem. A témaválasztásom a marketing területre esett, hiszen ezt a tárgyat találtam az egyik legérdekesebbnek, mivel rendkívül összetett és szerteágazó témakör. Többek között ezért is választottam ezt a témát, hogy minél jobban megértsem, átláthassam a marketing rejtelmeit és nehézségeit. Mindenképpen szerettem volna megvizsgálni, hogyan kommunikál a vállalat a célcsoportjával, vásárlóival, valamint az Edigital marketingtevékenységeinek sajátosságait, és átlátni a reklámkampányok folyamatát. A záródolgozatban röviden bemutatom az kommunikáció folyamatát, majd elhelyezem a marketingkommunikációt a marketing-mixben, ezután online és offline eszközök szerint csoportosítom a marketingkommunikációs eszközöket, aztán lényre törően összefoglalom az Extreme Digital marketingkommunikációját és végül pedig részletekbe menően bemutatok egy konkrét reklámkampányt és eredményeit. </p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Brávácz Ibolya
Belső
főiskolai docens, Menedzsment Tanszék, PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Black Friday, Extreme Digital, marketing, marketingkommunikáció, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:23
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet