Urbán Petra (2020) Marketingkommunikáció egy online kereskedelmi vállalatnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Minden_UP_végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Urbán Petra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (156kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Urbán_Petra_SR8ODV.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13.. Download (320kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakmai gyakorlatomat az Extreme Digital Pénzügyi részlegén töltöttem. A témaválasztásom a marketing területre esett, hiszen ezt a tárgyat találtam az egyik legérdekesebbnek, mivel rendkívül összetett és szerteágazó témakör. Többek között ezért is választottam ezt a témát, hogy minél jobban megértsem, átláthassam a marketing rejtelmeit és nehézségeit. Mindenképpen szerettem volna megvizsgálni, hogyan kommunikál a vállalat a célcsoportjával, vásárlóival, valamint az Edigital marketingtevékenységeinek sajátosságait, és átlátni a reklámkampányok folyamatát. A záródolgozatban röviden bemutatom az kommunikáció folyamatát, majd elhelyezem a marketingkommunikációt a marketing-mixben, ezután online és offline eszközök szerint csoportosítom a marketingkommunikációs eszközöket, aztán lényre törően összefoglalom az Extreme Digital marketingkommunikációját és végül pedig részletekbe menően bemutatok egy konkrét reklámkampányt és eredményeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Black Friday, Extreme Digital, marketing, marketingkommunikáció, reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:23 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:18 |
Actions (login required)
Tétel nézet |