Az MBTex textil nagykereskedés lehetőségei az online marketing területén

Nagy Bence (2015) Az MBTex textil nagykereskedés lehetőségei az online marketing területén. Külkereskedelmi Kar.

A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban.

Absztrakt (kivonat)

Véleményem szerint semmiről, de erről a változásban lévő területről fokozottan nem lehet úgy beszélni, hogy kialakulása nem tisztázott, hiszen a múlt nagyban meghatározza a jelent és a kettő együtt határozza meg a jövőt. Ennek tükrében írok dolgoztomban az internetről, annak történetéről és hatásairól. Ezt követően a közösségi oldalak történetét mutatom be, majd kivételes szerepét bizonyítom. A további fejezetekben az online marketing eszközök bemutatása a cél. Ezek megismerése után szerettem volna megtudni, hogy milyen mértékben vannak jelen az online marketing eszközei ismerőseim körében. Ezért végeztem egy kérdőíves kutatást, melyet bemutatok és kielemzek. Ezután az MBTex textil nagykereskedés bemutatása következik. A cég mélyrehatóbb ismerete, valamint online marketing tevékenységének hitelesebb elemzése céljából készítettem egy mélyinterjút a cég ügyvezetőjével, valamint egy online marketing szakemberrel. A dolgozat végén a konklúzióban a összefoglalom a cég negatívumait és pozitívumait marketing szempontból, majd ezek egybevetésével írom le javaslataimat, meglátásaimat a problémák kiküszöbölésére.

Angol cím

The opportunities of MBTex Kft. at online marketing

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Közösségi média, Textil nagykereskedelem, MBTex
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Már. 22. 13:53
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet