A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében

Sütöri Boglár (2015) A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_sutori_boglar.pdf] PDF
szakdolgozat_sutori_boglar.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (656kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: külső kommunikáció, Kommunikációs stratégia, Public Relations, Kommunikáció, pr kommunikációs stratégiai
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 11. 12:19
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 11. 12:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet