Turupuli Zsuzsa (2009) Hogyan hat a marketingkommunikációs környezet a gyermekekre? : Hogyan változik a televízióban szereplő élelmiszer reklámok megítélése a gyermekek egyes fejlődési szakaszaiban? Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
D_14671.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció, Gyermekmarketing, Reklámkutatás |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 18670 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 24. 05:11 |
| Utolsó módosítás: | 2020. Nov. 24. 05:11 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

