A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül

Benedek Melinda Beáta (2009) A magyar mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységének bemutatása a BioCoop Egészségház Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14712.pdf] PDF
D_14712.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (798kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BioCoop Egészségház Kft., Kis- és középvállalkozás, Marketingstratégia, Biotermékek
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 23. 09:46
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 23. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet