Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése

Csutorás Judit (2009) Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14737.pdf] PDF
D_14737.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (602kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Illatszer-piac, Maybelline, Marketing-mix, L'Oréal
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 23. 07:28
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 23. 07:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet