Interakció : Miért és hogyan vonjuk be a fogyasztókat a marketingkommunikációs folyamatba?

Danka Annamária (2009) Interakció : Miért és hogyan vonjuk be a fogyasztókat a marketingkommunikációs folyamatba? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14738.pdf] PDF
D_14738.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (13MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkutatás, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 20. 11:16
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 20. 11:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet