A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre

Imreh Orsolya (2009) A fogyasztói etnocentrizmus hatása a magyar termékek iránti keresletre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14794.pdf] PDF
D_14794.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Etnocentrizmus, Fogyasztói magatartás, Hungarikum
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 19. 11:10
Utolsó módosítás: 2020. Nov. 19. 11:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet