Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban

Pápai Eszter (2008) Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14114.pdf] PDF
D_14114.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (624kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: BTL, Fogyasztói magatartás, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Okt. 09. 06:54
Utolsó módosítás: 2020. Okt. 09. 06:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet