Nyomtatott generációk : a generációs reklámozás vizsgálata print reklámok példáin keresztül

Kun Judit (2008) Nyomtatott generációk : a generációs reklámozás vizsgálata print reklámok példáin keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14082.pdf] PDF
D_14082.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámhatékonyság, Reklámkommunikáció, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Okt. 02. 12:19
Utolsó módosítás: 2020. Okt. 02. 12:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet