A személyiség ereje és ennek veszélyei a média üzenetekben - kereskedelmi üzenet, társadalmi üzenet vonatkozásában, avagy a hírműsorvezetők személyiségének kialakulása és hatása

Hornyák Henrietta (2008) A személyiség ereje és ennek veszélyei a média üzenetekben - kereskedelmi üzenet, társadalmi üzenet vonatkozásában, avagy a hírműsorvezetők személyiségének kialakulása és hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_14043.pdf] PDF
D_14043.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (633kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Személyiségelmélet, Médiakutatás, Műsorszolgáltatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó Zoltán
Rekord készítés dátuma: 2020. Szep. 25. 16:08
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 25. 16:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet