Balázs Krisztián (2020) A Siebel, mint nagyvállalati CRM rendszer. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Záródolgozat_Balázs_Krisztián_btoz9i.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Titkositasi_ny_Balazs_Krisztian_btoz9i.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (395kB) |
|
PDF
FOSZK_OF_Balázs_Krisztián_btoz9i.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (172kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozata CRM rendszerekről szól többnyire. Főként a Siebel rendszerről lesz szó, amit az Oracle készített és a példák élő példák egy telekommunikációs nagyvállalattól.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, agilis módszertan, CRM, telekommunikáció, ügyfélkapcsolat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Szep. 11. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |