Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában

Adamik Ottília (2020) Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf] PDF
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában_Adamik_Ottília_BSAHUA.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (37kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf] PDF
FOSZK_OF_adamik_ottília_bsahua.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 13..

Download (188kB)

Absztrakt (kivonat)

A témámban egy aktuális kérdéskörfeldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész avilággazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adotttermék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egysikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egytermékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknekmegfelelően. A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál azis motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és amindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeimkezelése során.Összegezve úgy gondolom,hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja apróbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékévelszemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: banki szolgáltatás(ok), bankmarketing, marketing mix, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Szep. 11. 09:07
Utolsó módosítás: 2021. Már. 29. 09:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet