Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése

Németh Noémi Aletta (2020) Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka20200520.pdf] PDF
Projektmunka20200520.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám lezárásaképpen szeretném összefoglalni témáját, mely Az Intercontinental Budapest által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése volt. Projekmunkám célja az volt, hogy a gyakorlati időm alatt töltött szállodai tartókodásomban vizsgálhassam az F&B részleg területeit, minőségét és annak feladatait.  Elsődlegesen fontosnak tartottam ismertetni maga a vendéglátás és az F&B történetét, fogalmát, hogy egy laikus olvasó számára is érthető és izgalmas olvasmány lehessen. Felhasználtam könyvbéli és internetes forrásokat is, amelyekben nagyon érdekes számomra is új információkra lelhettem.  Szükség szerint ismertettem az Intercontinental Hotel Group és annak egy szállodacsoportjának az Intercontinental Budapestnek a történetét, mely az én gyakorlati helyem is volt. Kitértem a szálloda ígéretére és fontosabb tényekre vele kapcsolatban. Ezáltal áttérhettem az F&B részlegre melynek területeit elméleti gyakorlati szempontból is vizsgálhattam. F&B koordinátorként, felszolgálóként és Assistant bartenderként figyelhettem és dolgozhattam az étterem és bár területén egyaránt. Rengeteg tapasztalatot szereztem a kollégák és vezetők által.  A megfigyelésen kívül projektmunkám elemzéséhez két különböző vizsgálati módszert választottam. A kérdőíves vizsgálatot melyben a dolgozók elégedettségére voltam kíváncsi a munkakörülményeikkel kapcsolatban, illetve a mélyinterjút melyben egy felszolgálót kérdeztem aki nagyon eredményes az F&B részlegen. Kimutatásaimat diagramokkal szemléltettem, melyekben nevezeteket és számokat is egyaránt használtam. Ezeket elemezve értékeltem az eredményeket és javaslatokat tettem az F&B részleg számára amellyel növelhetnék az összebevételt és a dolgozók elégedettségét is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: F&B, dolgozók elégedettségi vizsgálata, kérdőív, vendéglátás, étterem
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Szep. 02. 12:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 07. 11:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet