Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül

Kléman Zsanett (2020) Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort  Spa-n belül.pdf] PDF
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort Spa-n belül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Belső konfliktusok kezeléséről szól a projektmunkám. A szakirodalmi részben a definícióit, megoldásait, típusait mutatom be. Majd a szakmai gyakorlatom során tapasztalt konfrontációkat és azoknak a kezeléseit kísértem figyelemmel és fejtettem ki a dolgozatom során. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kezelési stratégiák, konfliktuskezelés, konfliktusok, konfrontációk, kooperáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Szep. 02. 12:47
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 12:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet