Kommunikációs stratégia a Tahitian Noni International nemzetközi szintű terjeszkedésében

Bálint Eszter (2006) Kommunikációs stratégia a Tahitian Noni International nemzetközi szintű terjeszkedésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_11955.pdf] PDF
D_11955.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kommunikációs stratégia, Tahitian Noni International, PR, Marketing-mix
Felhasználói azonosító szám (ID): Náhóczki János
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 29. 11:28
Utolsó módosítás: 2020. Aug. 29. 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet