Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben

Verő Erika (2020) Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Panaszkezelés az Abacus Business Wellness Hotelben.pdf] PDF
Panaszkezelés az Abacus Business Wellness Hotelben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (797kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban a panaszkezelés témakörével foglalkoztam, ezen belül is turizmus-vendéglátás szakmai oldalán keresztül. Emberi viselkedési típusoktól kezdve, panaszszituáció-menedzsmenten át a vendéglátásban. Hogyan is mérhetjük a vendégelégedettséget, illetve a különböző  módszerereket hogyan is tudjuk alkalmazni a kutatási résznél.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: panaszkezelés, panaszszituáció-menedzsment, panasztétel, turizmus, vendéglátás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 29. 05:29
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet