Verő Erika (2020) Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Panaszkezelés az Abacus Business Wellness Hotelben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (797kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban a panaszkezelés témakörével foglalkoztam, ezen belül is turizmus-vendéglátás szakmai oldalán keresztül. Emberi viselkedési típusoktól kezdve, panaszszituáció-menedzsmenten át a vendéglátásban. Hogyan is mérhetjük a vendégelégedettséget, illetve a különböző módszerereket hogyan is tudjuk alkalmazni a kutatási résznél.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | panaszkezelés, panaszszituáció-menedzsment, panasztétel, turizmus, vendéglátás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 29. 05:29 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |