A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése

Budai Bálint (2020) A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Budai-Bálint_Y8C4FJ (2).pdf] PDF
Budai-Bálint_Y8C4FJ (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (881kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a projektmunkában  a Metro áruház marketingje kerül bemutatásra. Valamint azt is leírom, hogy milyen eszközöket használnak az információ átadására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Offline marketing, kereskedelem, marketing, marketingmix, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet