Budai Bálint (2020) A Metro áruház marketingjének bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Budai-Bálint_Y8C4FJ (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (881kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a projektmunkában a Metro áruház marketingje kerül bemutatásra. Valamint azt is leírom, hogy milyen eszközöket használnak az információ átadására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Offline marketing, kereskedelem, marketing, marketingmix, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |