Egy szupermarket értékesítés-menedzsmentjének elemzése és korszerűsítése

Szántó Edina (2020) Egy szupermarket értékesítés-menedzsmentjének elemzése és korszerűsítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szántó Edina.pdf]
Előnézet
PDF
Szántó Edina.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of 2368_001.pdf] PDF
2368_001.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (45kB)
[thumbnail of 2368_001.pdf]
Előnézet
PDF
2368_001.pdf

Download (45kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Milyen környezeti tényezők lehetnek hatással egy budapesti szupermarketre? Milyen belső értékekkel és gyengeségekkel rendelkezik az elemzett SPAR, és milyen piaci környezetben helyezkedik el? Hogyan lehet fejleszteni az értékesítését? Miben kell és hogyan érdemes ösztönözni a SPAR dolgozóit az aktívabb és hatékonyabb munkavégzésre? Mit érdemes korszerűsíteni a SPAR-ban a gördülékenyebb és gyorsabb értékesítés érdekében? Ezekre a kérdésekre keresem a választ a szakdolgozatomban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: anyagáramlási rendszerek, kereskedelmi rendszer, leányvállalat, áruértékesítés, értékesítés
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): Tímea Brakszatoriszné Jankó
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 20. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26499 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26499

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet