Szántó Edina (2020) Egy szupermarket értékesítés-menedzsmentjének elemzése és korszerűsítése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szántó Edina.pdf Download (2MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
2368_001.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (45kB) |
Előnézet |
PDF
2368_001.pdf Download (45kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Milyen környezeti tényezők lehetnek hatással egy budapesti szupermarketre? Milyen belső értékekkel és gyengeségekkel rendelkezik az elemzett SPAR, és milyen piaci környezetben helyezkedik el? Hogyan lehet fejleszteni az értékesítését? Miben kell és hogyan érdemes ösztönözni a SPAR dolgozóit az aktívabb és hatékonyabb munkavégzésre? Mit érdemes korszerűsíteni a SPAR-ban a gördülékenyebb és gyorsabb értékesítés érdekében? Ezekre a kérdésekre keresem a választ a szakdolgozatomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | anyagáramlási rendszerek, kereskedelmi rendszer, leányvállalat, áruértékesítés, értékesítés | ||
SWORD Depositor: | User Archive | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 20. 06:00 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26499 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26499 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |