Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése

Magyar Viktória (2020) Egy kereskedelmi vállalat CRM rendszerének megtervezése, szükségletének felmérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Projektmunka Magyar Viktória FOMGVU.pdf] PDF
Projektmunka Magyar Viktória FOMGVU.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásomnak két nagyobb célja volt. Az egyik nagyobb célkitűzésem az volt, hogy feltárjam hogyan lehet egy olyan cégnél fejleszteni az ügyfélkapcsolatot, ami már több mint egy évtizede ugyan azt a technikát alkalmazza. Valamint nincs is igazán kiforrva egy tudatos ügyfélkapcsolati menedzsment. Második nagyobb célkitűzésem pedig az volt, hogy igazoljam az ügyfélkapcsolat rendszer fejlesztése nagyban segíti az értékesítést.  Összegezve a dolgozathoz végzett kutatásokat, úgy gondolom sikerült elegendő igazolást szereznem. A kérdőívből kiderült, hogy az ügyfelek nagy része pozitívan állna a fejlesztéshez, így a cég nyugodtan állhatna neki a beruházásnak. Arra, hogy az ügyfélkapcsolati rendszer fejlesztése segíti az értékesítést, leginkább a szoftverfejlesztői interjúban kaptam visszajelzést. Megtudtam, hogy a felülete felhasználóbarát a lehető legegyszerűbb leadni a rendeléseket, így az ügyfeleknek biztosan nem okoz majd gondot. Valamint, hogy a marketing tevékenységeket is felélénkítheti majd és még több vásárlót vonzhat a céghez. Javaslatom tehát az volt, hogy érdemes belevágnia a cégnek a beruházásba. A negatívan hozzáálló ügyfeleket pedig különböző technikákkal kell megpróbálniuk átcsalogatni. Ha a funkciókat szeretnék eldönteni érdemes arról még részletesebben kikérdezni ügyfeleiket a frontvonali oldalról, valamint a dolgozókat kikérdezni back office oldalról.Dolgozatom készítésének ideje alatt pontos visszajelzést erről nem fogok kapni, hiszen az általam készített felmérés az első lépése annak, hogy megvalósulhasson ez a webes platform. Viszont úgy gondolom a kérdőívben kapott válaszok is alátámasztást nyújtanak arra, amit már korábban is írtam, mivel a partnerek kevesebb energia befektetése könnyebb és eredményesebb együttműködéseket eredményezhet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Békési Gábor György
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, e-kereskedelem, egyszerhasználatos műanyag, raktárkészlet nyilvántartás, webshop
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet