Vrbovszki Tamás (2020) A Burger King marketing mix elemei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Burger King marketing mix elemei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (867kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a gyors étkeztetés egyik élen járó szereplőjét, a Burger King étteremláncot elemzem. Vegyesen vizsgálom meg a vállalat külföldi, illetve hazai jelenlétét. Azt szeretném bemutatni, hogy vállalat milyen eszközökkel él, melyek lehetővé teszik a hatalmas versenyben való érvényesülést és magas pozíció elérését. Megvizsgálom és bemutatom, hogy a vállalat milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemeit a vállalati gyakorlatban Arra szeretnék rájönni, hogy mennyire sikeres az adott cég marketing kommunikációja, kell-e esetleg rajta valamit változtatni. Vizsgálataim során a bővített marketing mix mentén haladok. A kutatásomhoz szükséges adatokat az általam készített internetes kérdőív eredményei, internetes statisztikák, könyvek, primer és szekunder kutatások, adatbázisok, illetve egyéb online és offline információk biztosítják. A dolgozatom végén a kapott eredményeket összegzem, és ez alapján teszek javaslattételt, hogy szerintem mely marketing elemek érdemes megtartania vagy elhagynia a cégnek, illetve milyen új elemekkel bővíteném a cég marketing arzenálját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingeszközök, marketing terv, márkastratégiák, reklámtevékenység |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |