A Burger King marketing mix elemei

Vrbovszki Tamás (2020) A Burger King marketing mix elemei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Burger King marketing mix elemei.pdf] PDF
A Burger King marketing mix elemei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (867kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a gyors étkeztetés egyik élen járó szereplőjét, a Burger King étteremláncot elemzem. Vegyesen vizsgálom meg a vállalat külföldi, illetve hazai jelenlétét. Azt szeretném bemutatni, hogy vállalat milyen eszközökkel él, melyek lehetővé teszik a hatalmas versenyben való érvényesülést és magas pozíció elérését. Megvizsgálom és bemutatom, hogy a vállalat milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemeit a vállalati gyakorlatban Arra szeretnék rájönni, hogy mennyire sikeres az adott cég marketing kommunikációja, kell-e esetleg rajta valamit változtatni. Vizsgálataim során a bővített marketing mix mentén haladok. A kutatásomhoz szükséges adatokat az általam készített internetes kérdőív eredményei, internetes statisztikák, könyvek, primer és szekunder kutatások, adatbázisok, illetve egyéb online és offline információk biztosítják. A dolgozatom végén a kapott eredményeket összegzem, és ez alapján teszek javaslattételt, hogy szerintem mely marketing elemek érdemes megtartania vagy elhagynia a cégnek, illetve milyen új elemekkel bővíteném a cég marketing arzenálját.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, marketing terv, márkastratégiák, reklámtevékenység
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 08. 15:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet