Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben

Nagyházi Beáta (2020) Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Panaszszituáció kezelésének vizsgálata_Nagyházi_Beáta_O5SANM.pdf] PDF
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata_Nagyházi_Beáta_O5SANM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (458kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy miként zajlik egy panasz/reklamáció felvétele, majd megoldása, kezelése egy adott vendéglátó egységben. Továbbá a megfelelő visszajelzések után, a lehető legpontosabban szeretném megfogalmazni, hogy egy adott panasz után mind dolgozói szempontból, mind vendég szempontból, milyen változásokat hoztak a későbbiekben. Mindezeket a jól ismert „mindig a vendégnek van igaza” állítás alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Karakasné Morvay Klára
Belső
főiskolai docens, Vendéglátás Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, panasz, vendéglátás, étterem, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Brakszatoriszné Jankó Tímea
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2020. Szep. 11. 11:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet