Nagyházi Beáta (2020) Panaszszituáció kezelésének vizsgálata a Vapiano étteremben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Panaszszituáció kezelésének vizsgálata_Nagyházi_Beáta_O5SANM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (458kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban azt vizsgálom, hogy miként zajlik egy panasz/reklamáció felvétele, majd megoldása, kezelése egy adott vendéglátó egységben. Továbbá a megfelelő visszajelzések után, a lehető legpontosabban szeretném megfogalmazni, hogy egy adott panasz után mind dolgozói szempontból, mind vendég szempontból, milyen változásokat hoztak a későbbiekben. Mindezeket a jól ismert „mindig a vendégnek van igaza” állítás alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, panasz, vendéglátás, étterem, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 11. 11:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |