Török Szilvia (2020) A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Projektmunka-Török Szilvia.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. Május 20.. Download (971kB) |
|
PDF
20200520133450232.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (35kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám témája a Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok és azok kezelési módszereinek csoportosítása, valamint elemzése.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, telekommunikáció, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 15:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |