Kanti Krisztina (2020) PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kész projektmunka v.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Kedves Olvasó! A szakdolgozatom a Procycling Hungary fogyasztóinak a vizsgálata. Bemutatom a márkát, születésétől napjainkig. Fejlődését alaposan kielemezve egy SWOT-analízis keretein belül megmutatom az előnyeit és hátrányait. Felmérve a versenytársakat és a fogyasztókat megmutatom azokat a lehetőségeket amikkel a hiányosságain javítani tudna.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elemzés(ek), fejlesztés(ek), marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Brakszatoriszné Jankó Tímea |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Aug. 21. 06:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Szep. 08. 14:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |